JellyPages.com

2010. február 15., hétfő

Hagymakrémes krumpli

Ennek a köretnek elsősorban a fiam örült nagyon, mert imádja a hagymás ételeket. Az apja annyira nem lelkesedett érte, mert szerinte mostanában túl sok volt a hagymás étel. Ez a túl sok, a múlt heti hagymás tört krumpli és ez a köret volt. Több, mint 30 év után most kellett megtudnom, hogy nem különösebben rajong a hagymás ételekért. Tovább a recepthez >>>

Lelkifurdalásom volt, hogy megfosztom attól a családias, biztonságos érzéstől, amit a vasárnapi húsleves-rántott hús állandósága jelentene, ami helyett én az állandó konyhai kísérletezéseimnek teszem ki. Valentin nap alkalmából azt mondtam, hogy bármit kérhet ebédre, én azt főzöm, függetlenül attól, hogy már fent van-e a honlapomon vagy még nincs. A kérése zöldborsóleves, egyszerű rántott hús és sült krumpli volt. Megkapta. Itt a bizonyíték. Jobban örült neki, mint bármelyik különleges ételemnek. Lehet, hogy gyakrabban kellene neki főzni és nem a honlapomnak?


1 megjegyzés:

  1. Aliz drága!

    Jót mosolyogtam a postodon, nagyon aranyos.
    Ismerem ezt az érzést, én is folyton kísérletezem :-)))

    VálaszTörlés